Yt Sample Data
- Lis 19, 2021
- 2887
Rekrutacja na rok szkolny 2024/2025:
wniosek-o-przyjęcie-do-oddziału przedszkolnego
Deklaracja-o-kontynuowania uczęszczania do odziału "0"
Deklaracja-o-kontynuowania nauki w przedszkolu
- Lis 19, 2021
- 6452
RADA RODZICÓW
rok szkolny 2023/2024
- Magdalena Twardak - przewodnicząca
- Monika Kędzior - zastępca przewodniczacego
- Małgorzata Bukowińska - skarbnik
- Anna Bielec - sekretarz
Gratulacje i życzenia owocnej pracy na rzecz szkoły i uczniów.
Składka na Radę Rodziców 45 zł
Sprawozdanie finansowe za rok szkolny 2022/2023
Sprawozdanie finansowe RR 2021-2022
- Lis 19, 2021
- 3001
Projekty
Laboratoria Przyszłości
Laboratoria Przyszłości to Program skierowany do szkół podstawowych oraz ogólnokształcących szkół artystycznych. Jego celem jest budowanie kompetencji kreatywnych i technicznych wśród uczniów. W ramach Programu szkoły otrzymały od państwa wsparcie finansowe na zakup wyposażenia technicznego niezbędnego do rozwoju umiejętności praktycznych wśród dzieci i młodzieży.
Publiczna Szkoła Podstawowa w Bachórcu w ramach projektu wzbogaciła się o następujący sprzęt: kamerę cyfrową, aparat cyfrowy, drukarkę 3D, roboty, klocki konstrukcyjne, sprzęt nagłaśniający, zestaw do wykorzystania na lekcjach techniki. Dzięki temu uczniowie szkoły kształcą nie tylko nabytą już wiedzę, ale umiejętności manualne i techniczne, umiejętność samodzielnego i krytycznego myślenia, zdolność myślenia matematycznego oraz umiejętności w zakresie nauk przyrodniczych, technologii i inżynierii, stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych, jak również pracy zespołowej.
O początku roku szkolnego w ramach projektu w naszej szkole prowadzone są zajęcia lekcyjne i dodatkowe z wykorzystaniem zakupionych pomocy dydaktycznych.
Uczniowie Publicznej Szkoły Podstawowej w Bachórcu w bieżącym roku szkolnym biorą udział w zajęciach organizowanych w ramach rządowego programu wsparcia dla szkół – #LaboratoriaPrzyszłości #LaboratoriaPrzyszlosci. Dzięki atrakcyjnym pomocom dydaktycznym uczniowie naszej szkoły mogą uczyć się poprzez eksperymentowanie i zdobywać w ten sposób praktyczne umiejętności niezbędne w wykształceniu kompetencji potrzebnych w przyszłości.